Min epost til samsung, skrevet i affekt

Har sendt en epost til Samsung… skrevet i affekt…..

Jeg er rimelig forbanna……

Hei… Jeg er Ekstremt misfornøyd med min nye samsung galaxy sII

Jeg hadde tidligere en nokia n85 som gjorde alt riktig, men som hadde liten skjerm og ikke touch.

Telefonen har tidliger hatt problemer med å lade skikkelig. Jeg får stadig meldinger om at “Battery charging disabled. Battery too hot or too cold”.

Når jeg er i Norge, så er det noe jeg til nød kan leve med, men akkurat nå er jeg i USA, og det å ha en telefon som fungerer er helt “Mission-critical”. Så dere kan tenke dere hvor PISSEFORBANNA jeg er nå….

En ting til…
På min Nokia N85 kunne en gi per-applikasjon tilgang eller nekte tilgang til bruk av 3G/HDSPA, men det er ikke, så langt jeg kan se, mulig med denne samsungen. Det førte til at jeg i løpet av fem minutter hadde brukt opp utenlandskvoten for datatrafikk da jeg skrudde den på straks jeg landet i Seattle. 350 kroner. FEM MINUTTER! Det er helt absurd. Sist jeg var i USA varte utenlandskvoten fem dager.

Det skulle være ekstremt sørgelig at Samsung leverer telefoner der en er nødt til å roote de for at de skal fungere tilfredsstillende.

Jeg kommer til å levere den inn igjen straks jeg er tilbake i Norge. For dette søpplete produktet er ikke verdt fem tusen kroner…. Not By Longshot!

About einjen

I'me, so are you!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Min epost til samsung, skrevet i affekt

  1. magnio says:

    Takk. Eg trudde det berre var førsteutgaven som var sånn.
    I tillegg kan eg legge til tilfeldige krasj, med påfølgande defaulting av alle settings, og i halvparten av tilfella er òg installert programvare blitt øydelagt slik at den krasjer under oppstart. Fiksen då er å avinstallere og så installere på nytt.
    Laderen gjek fyken for fleire månader sidan, så eg bruker no usb som tek ca ei natt pr lading. Originalbatteriet kunne leve ca 18 timar viss eg ikkje brukte den noko særleg, men MÅTTE ladast kvar natt.

    • einjen says:

      Japps. Det er faen meg helt utrolig…….
      Ok, liksom… jeg kan klare meg uten datatrafikk i utlandet, men det er vanskelig, men altså hallo… batterilevetid…… eller mangelen på det… er en en total showstopper…..

  2. Har dere ikke hørt om reklamasjon, helt tydelig mandagsprodukter. Jeg har ingen av problemene dere beskriver. Krasjer aldri, ingen defekte ladere, og den varer minst halvannet døgn med aktiv bruk, langt lengre om den ikke brukes. 18t uten bruk hører jo ingensteds hjemme. be om å få ny. 🙂

Leave a Reply

